Onze tips

Tips:


  • Je mag absoluut niets eten of drinken naast het totaalvoedingsprogramma, dat haalt je namelijk direct uit de vetverbranding en dat betekent dat je lichaam geen vet meer verbrandt en dat willen we juist zo graag natuurlijk.
  • Zorg ervoor dat je minimaal 2,5 liter en liever nog 3 liter water per dag drinkt. Dit omdat de producten zo geconcentreerd zijn en anders de voedingsstoffen niet goed worden opgenomen in je lichaam. Dit kan duizeligheid, hoofdpijn, misselijkheid etc veroorzaken. Daarnaast moet het afgebroken vet zo snel mogelijk je lichaam verlaten natuurlijk. Het is veel, maar echt noodzakelijk!
  • Stel de eerste dagen je eerste product zolang mogelijk uit. Je doet natuurlijk heel wat anders dan je normale eetpatroon, de eerste dagen is het schema om 10.00, 14.00 en 19.00 uur een product nemen voor veel mensen prettig.
  • Wees de eerste week voorzichtig met sporten, span je niet tot het uiterste in. Daarna kan het geen kwaad meer, dan is het juist goed! Hoe meer vet je verbrandt, hoe beter!
  • Vrouwen kunnen last krijgen van tussentijdse bloedingen tijdens het dieet. Geen paniek, dat is gewoon een reactie van je lichaam op je veranderde voedselinname. Het is niet bewezen dat de pil niet werkt, maar wees er toch maar een beetje voorzichtig mee. Je weet maar nooit…
  • In je soepen mag je alle kruiden gebruiken om het lekkerder te maken, zolang je maar geen zout gebruikt. Kerriepoeder is bijvoorbeeld lekker door de kippensoep, verse peterselie of basilicum door de tomatensoep.
  • Gooi je shake eens in de blender met wat ijsblokjes: een echte milkshake!
  • Als je het lastig vindt om maar drie keer per dag te eten, kun je de shakes en soepen verdelen over zes momenten, dan halveer je alles gewoon. Niet een shake maken en de helft pas na een paar uur opdrinken: alle klaargemaakte producten moeten binnen een kwartier genuttigd worden.
  • Doe wat oploskoffie door je vanille of café noir shake.
  • Maak op de dag dat je begint foto’s van je voor-, achter- en zijkant (ook 3 in ondergoed), dat stimuleert als je het eens moeilijk hebt tijdens het programma. Later zullen die foto’s je helpen om het nooit weer zover te laten komen!
  • Like Studio Do It op Facebook, daar ontvang je af en toe steun om door te gaan!
  • Maak een boodschappenlijstje voor de tweede keer dat je langskomt: dat scheelt tijd en die kunnen we dan gebruiken voor andere onderwerpen.
  • Wees elke dag trots op jezelf, je bent op de goede weg om je doel te bereiken, je bent aan het veranderen! Dat gaat vast niet altijd zonder slag of stoot, laat je niet uit het veld slaan. Het is nooit te laat om de draad weer op te pakken: succes!!