600-800 cal. balans

Het programma:


Na iedere 3 weken wordt een balansweek van 7 dagen ingelast. Dit programma ziet er als volgt uit:

  • 600 balans: je neemt nog steeds de 3 Straight away producten per dag.
  • 800 balans: je neemt nu 3 Straight away producten in plaats van 4 per dag
  • Daarnaast neem je nu: een avondmaaltijd bestaande uit groente & vis/ vlees of vleesvervangers

Voor een optimaal en gezond resultaat is het belangrijk het programma te volgen zoals het beschreven is.

Dieet 600-800 cal.; Wat mag je wel eten, wat mag niet en wat moet je doen?

  • Oploskoffie, cacaopoeder, koek- en speculaaskruiden mogen gebruikt worden.
  • Je mag, op zout na, alle kruiden gebruiken om je soep of maaltijd iets pittiger te maken.
  • Maak je eten klaar met 1 eetlepel olie.
  • Tabasco kun je ook gebruiken om je kip in te marineren, behoorlijk pittig!
  • Vraag je coach om heerlijke recepten.
  • Heb je Studio Do It al een like gegeven op Facebook? Staan regelmatig opbeurende teksten of foto’s op!

De balansweek…

Gefeliciteerd, je hebt er drie weken opzitten! Het resultaat is vast geweldig, zie de komende week dan ook als een beloning!

Het is best een beetje spannend, weer ‘normaal’ eten, maar het is wel noodzakelijk. Allereerst omdat er weer wat door je darmen heen moet, anders worden die lui omdat ze de peristaltische beweging niet zo vaak meer hoeven te maken. Daarnaast is het minstens zo belangrijk dat jij niet bang voor eten wordt, je zult dan ook merken dat je gewoon nog afvalt als je je er precies aan houdt!! Zo voelt het trouwens niet, je maag is de afgelopen weken erg klein geworden en je voelt je direct opgeblazen op het moment dat je gegeten hebt. Trek je daar niets van aan, geniet van het eten en proef alles goed.
Je kunt het beste je 3 producten al opgegeten hebben alvorens je aan je maaltijd begint, anders kun je die niet meer op!

Eet bewust en aan tafel: geniet ervan!

De avondmaaltijd ziet er als volgt uit:

  • 125 gram vis, vlees of vleesvervangers
  • 250 gram groente, rauwkost of sla

Soorten vlees, vis, vleesvervangers:

  • Kipfilet, Kalkoenfilet
  • Forel, Kabeljauw, Koolvis, Tilapia, Panga, Zeewolf, Roodbaars, Scholfilet, Schelvis, Tong, Tonijn
  • Tahoe, Tofu, Tempé, Valess, Tivall, Quorn, Hüttenkäse, Ei

Soorten groenten:

  • Andijvie, Bleekselderij, Bloemkool, Broccoli, Champignons, Courgette, Komkommer, Koolraap, Paksoi, Prei, Sla, Spinazie, Spitskool, Spruitjes, Tomaat, Venkel, Witlof.